Makita DF330DW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Makita DF330DW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

martijn75 03-06-2013
Geschreven voor: Makita DF330DW

Geweldig apparaat. Handzaam en sterk zat voor de meeste klussen! Ik heb deze met 2 accu's samen met een decoupeerzaag van Makita als combinatieset gekocht voor slechts 165 euro (juni-13)

Bouwharry 14-04-2010

Wat een topmachine !
Zo lekker licht, prima in de hand liggend en de accu's kunnen behoorlijk tijdje mee !
Opladen gaat ook snel. Ik heb jaren lang gerommeld met allerlei merken, b-merken dus als je éénmaal een Makita gewend bent dan wil je niet meer anders !
Aanrader !!!

charles K 27-11-2009
Geschreven voor: Makita DF330DW

Heb de makita DF330DWE nu enkele dagen gebruikt. Ik sta versteld van het bedieningsgemak en de kracht van de machine. Heb hiervoor diverse merken gebruikt, maar deze springt er uit, vooral de gebruiksduur van de accu is prima. Kortom dik tevreden

sapogne 30-08-2009
Geschreven voor: Makita DF330DW

Ik had reeds een Bosch GSR-18 VE2 maar voor het iets lichtere werk is de makita een schitterende machine. Zeer krachtig en handzaam.